یک نظامی ارشد رژیم صهیونیستی نسبت به ضعف نیروی زمینی این رژیم هشدار داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درگیری‌ها میان نظامیان ارتش سودان به فرماندهی ژنرال عبدالفتاح البرهان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور به رهبری ژنرال حمیدتی همچنان در جریان است.
درگیری‌های مشکوک در اردوگاه آوارگان فلسطینی در جنوب لبنان آن هم در شرایط حساس کنونی میان حزب الله لبنان و اشغالگران صهیونیست از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که درگیری‌های داخلی گروه‌های فلسطینی در اردوگاه عین‌الحلوه لبنان پذیرفتنی نیست و باید گفتگو در اولویت باشد.
درگیری‌ها میان ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع سودان همچنان ادامه دارد و ارتش سودان، نیروهای پشتیبانی سریع را به بمباران بیمارستانی در غرب خارطوم متهم کرده است.
درگیری‌ها میان ارتش سودان به فرماندهی ژنرال عبدالفتاح البرهان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور به رهبری ژنرال حمیدتی همچنان ادامه دارد.
درگیری‌ها در مناطق مختلف شهر خارطوم پایتخت سودان میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع همچنان ادامه دارد.
درگیری‌ها در مناطق مختلف شهر خارطوم پایتخت سودان میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع همچنان ادامه دارد.
در سایه عدم توافق جدید در خصوص آتش‌بس میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور، درگیری‌ها در سودان همچنان ادامه دارد.
درگیری‌ها میان ارتش سودان به فرماندهی ژنرال عبدالفتاح البرهان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور به رهبری ژنرال حمیدتی همچنان جریان دارد.
خشونت در پاریس در بحبوحه اعتراضات مجدد علیه اصلاحات قانون بازنشستگی با استفاده پلیس از ماشین های آب پاش و گاز اشک آور علیه معترضان اصلاحات حقوق بازنشستگی در لیون فرانسه را مشاهده می‌کنید.
با وجود تمدید آتش‌بس موقت در سودان، همچنان گزارش‌هایی مبنی بر ادامه درگیری‌ها میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور مخابره می‌شود.
مبارزه و رقابت برای منابع درون گونه ها نیز وجود دارد. مگس‌های نر چنین رفتار تضاد محور و پرخاشگرانه‌ای از خود نشان می‌دهند، زیرا زمان نسبتاً کوتاهی برای جفت‌گیری با ماده‌های همنوع خود دارند: فقط چند هفته تا زندگی، مبارزه با خواستگاران و جفت‌گیری. سپس پیروزها DNA تهاجمی خود را به نسل بعدی مگس‌ها منتقل می‌کنند.
با وجود مذاکرات جده میان دو طرف درگیری در سودان، حملات هوایی و درگیری‌های سنگین نظامی در خارطوم پایتخت این کشور، همچنان ادامه دارد.
دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان تحقق آتش‌بس در سودان و توقف کامل درگیری ها در این کشور شد.
تداوم درگیری‌ها میان نیروهای ارتش و شبه نظامیان پشتیبانی سریع از یک سو و افزایش کشته‌های این درگیری‌ها در میان غیرنظامیان از سوی دیگر، از جدیدترین تحولات میدانی این کشور به شمار می‌رود.
منابع خبری از ادامه درگیری‌های سنگین مسلحانه میان نیروهای واکنش سریع و ارتش سودان در خارطوم در راستای سیطره بر اماکن حساس دولتی خبر می‌دهند.
منابع خبری از ادامه درگیری‌های سنگین مسلحانه میان نیروهای واکنش سریع و ارتش سودان در خارطوم در راستای سیطره بر اماکن حساس دولتی خبر می‌دهند.
درگیری‌ مسلحانه در نابلس، ادامه تعرضات علیه مسجدالاقصی و پایان سفر رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به بیروت از جمله آخرین تحولات فلسطین در ساعات اخیر است.
مانند سایر نقاط حساس منطقه، هر دو ارتش در درگیری‌های اطراف باهموت بیشتر از سیستم‌های توپخانه، تانک، خمپاره و سایر سلاح‌ها استفاده می‌کنند.
سفیر جدید چین در اتحادیه اروپا در سخنانی گفت: درگیری‌ها در اوکراین بر روابط پکن با بروکسل تاثیر منفی گذاشته است.
منابع صهیونیستی اعلام کردند که مجری عملیات کریات اربع یکی از اعضای گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس بوده است.
جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به درگیری‌های مسلحانه امروز در شهر نابلس تاکید کرد که این درگیری ها ثابت کرد نبرد با دشمن صهیونیستی ادامه دارد و روز به روز تشدید می شود.
سه دهه از درگیری‌های باکو و ایروان می‌گذرد و اخیرا این تنش‌ها به مالکیت منطقه «زنگه‌زود» کشیده شده که مرز ایران و ارمنستان را تعریف می‌کند، مرزی که جمهوری اسلامی به شدت روی آن حساس است.
به خاطر عقبه‌ای که با آنها داشتم حساس شدم و دیدم داستان فیلم، داستان همان سریال «والعصر» با مضامینی همچون گروگانگیری، روایت یک بسیجی و همسرش،عموی فرمانده سپاه کاراکتر بسیجی، درگیری‌های اطلاعاتی در خارج از محیط گروگانگیری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ